baromság az egész, de mégis. korábban olvastam egy könyvben: ha úgy alszol, hogy a lábad az ajtó felé van, akkor beteg leszel, szar kedved lesz, meg ilyenek. amikor ezt elolvastam éppen a legnagyobb fellángolásban voltam, hosszú volt a hajam, próbáltam minél több botrányt okozni, nem volt olyan nap, hogy ne ittam volna. kamasz voltam. leszartam a könyvet, de azért mégis, fordítottam egyet az ágyon. aztán, hogy emiatt, vagy más áll a dolog hátterében, de jobb lett az életem, lenyugodtam, kissé tartalékra kapcsoltam mindenféle káros anyag szervezetembe való bejuttatását stb.
fel sem tűnt, hogy mióta az új lakásban vagyok, úgy alszom, hogy a lábam az ajtó felé van. hogy mennyire szarul voltam az elmúlt egy hónapban, nem kell ragoznom. szóval, még most sem hiszek különösebben az egészben, de fordítottam egyet az ágyon, kissé átrendeztem a szobát, ahol lakom. egyrészt, sokkal jobban tetszik, jobb érzés benne mozogni, másrészt, délután kurva jót aludtam.
nem mondom, hogy ennek van reális alapja, mert baromságnak tartom az egész feng shuit, de egyszer bejött, hátha most is. mert alapvetően a tökömnek van kedve állandóan azon rágódni, hogy milyen szar helyzetben vagyok, muszáj valamibe kapaszkodnom. ha egy ágyon, meg egy néhány szekrényen múlik a dolog, akkor rajtam ne múljon.
maximum ezzel is ugyanúgy leszek, mint a házassággal, hogy legalább megpróbáltam.
 

Szerző: ganycze  2011.11.08. 17:46 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://afaszomkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr893363937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása