amikor még házas voltam, akkor a feleségem nem nagyon szerette, ha sört ittam. ezért mindig próbáltam poénra venni. itthon általában dobozos söröket ittam. ha megnyitottam egyet, akkor a jellegzetes hangot úgy próbáltam meg elnyomni, hogy köhögtem egyet. erre ő mindig nevetett. egy poénnal meg volt bocsátva, hogy sört iszok. (megvolt rá az oka, hogy ne igyak, már korábban is voltak gondjaim az alkohollal) mindez csak arról jutott eszembe, hogy most, már a válást követően is bennem maradt ez a reflex. ahogy itthon megnyitok egy sört, azonnal köhögök is egyet. aztán észreveszem magam, és mosolygok. néha picit el is vörösödöm.

Szerző: ganycze  2011.12.14. 19:05 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://afaszomkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr403463749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása