a macska fel van mászva a fára, én nekem meg új élet van kezdve, el vagyok költözve, fel van mászva, én meg elköltözve, messze, távol, új élet van, van élet, élek, éldegélek, takarítok, szokok, új falakat, új ágyat, új helyzeteket, új tekinteteket, unatkozok, unatkozva vagyok felmászva a fára, mellettem a szegény pára, szegény macska, szegény fáradt, fel van ő, felmászva a fára vagyok új helyzetben, új kézfogás, új élet, polgári voltam, kicsi, de nem ment, másztam, felértem, lezuhantam, a felértem és a lezuhantam között alig volt néhány évem, szegény macska, megbasztam, állatot basztam, vadmacska, úgy van halva, ahogy mászva láttam, kiterült alattam, ez is új helyzet, ami az új élettel jár, komám, köpjünk fel az égbe és álljunk alá páran, szegény pára, visszamászna.

Szerző: ganycze  2011.09.26. 14:09 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://afaszomkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr963257731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása