mit mondhatnék?
24. elvált. egyedül, a lelkemben akkora pokol. fogalmatok sincs róla. sokat iszom. vannak gondjaim bizonyos dolgokkal. nem tudok ügyeket elintézni. nem tudok számlákat feladni. vannak elmaradásaim. keveset keresek. tehát szegény vagyok. egyedül vagyok. haragszom a világra. nem szeretem az embereket. nem vagyok sikeres. nem is ismernek el. se a munkámban. se a versben. a válás meg mindent elmond a magánéletemről. többször gondolok az öngyilkosságra, mint kéne. sehova nem tartozom. kilógok mindenhonnan. fasz vagyok. műveletlen. buta. azt hiszem, tehetségtelen. nincs önbizalmam. van pocakom. az ital rossz hatással van rám. nem lehetek a gyerekemmel. nehéz egyedül gyereket nevelni. iszonyatos düh van a lelkemben. mintha megposhadt bort hordoznék a bordáim között. nagyon fáradt vagyok. elfáradtam. úgy érzem, nem tudom folytatni. nem tudok szeretni. nem lehet szeretni. engem.

és van a kislányom, aki gyönyörű, és szerencsére fogalma sincs mindezekről.
 

Szerző: ganycze  2012.01.17. 22:01 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://afaszomkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr673572238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása