ma megtudtam, hogy a cég, ahol eddig vezető voltam, új vezetőt kap. szerdán jelentik be mindezt nekem. ma hétfő este van. ma értem fel a csúcsra, ma még király voltam, a tévében átadtam egy díjat. mi kell más, nem igaz? :) hát, ennyi volt. a többi szerdán. meglátjuk, hogyan alakul. mindenesetre felmondásra készen várom a bejelentést. egy vigasztal: a beosztottak mind kiálltak mellettem, és van, amit nem lehet megjátszani, mind letargiába kerültek. remek öt év volt. azt hiszem, én is úgy gondolom, hogy itt kell befejezni. leszophat akárki :) világbéke

Szerző: ganycze  2011.12.19. 23:18 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://afaszomkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr873476850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása