annyira vidám dolgot akartam írni, mert már a tököm tele van a mélabúval, meg a fájdalommal, a másnappal, meg a többi ostobasággal. aztán ma egész nap nem láttam a kislányomat, amire eddig az elköltözésem óta nem volt példa. hát, ennek is el kellett jönnie. egyébként tegnap rosszul lettem, szóval most egy kicsit nem iszok. majdnem behánytam, fájt a szívem, és úgy éreztem, mintha percenként összeszarnám magamat, pedig nem kellett szarnom. csak szódát tudtam inni. aztán hajnali kettő körül rendbe jöttem. azt követően ittam egy sört, meg némi unicumot.
néha már boldog vagyok, csak most a gyerektelenség elrontotta a kedvem. amúgy egész jó hely a ferenc körút, olyan mintha hamburg st.paulijában élnék. sok a sex shop, van némi kurva, sok koszos és rosszul öltözött ember, cba és föld ízű hús, csövesek (fuck off kocsis máté) és egy-két jó antikvárium. nem rossz itt élni alapvetően. szeretem, ha egy városban van némi düh és füst. kosz, történelem, egy kis árny. budapest ezen része kissé megtisztult az utóbbi években, mióta felhúztak ide egy plázát, de még annyira kellően ronda és bűzös, hogy nekem tetsszen. talán szerelmes lennék bele, ha nem úgy alakult volna az elmúlt pár évem, ahogy. nyugiban.
 

Szerző: ganycze  2011.10.15. 22:48 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://afaszomkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr523305931

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása