nagyon gyenge vagyok. úgy érezem, hogy már eltávolodtunk egymástól a kislányommal. és ez még csak a kezdet. az nem apa-lánya kapcsolat, hogy este kilencre idehozza az anyja, én meg másnap reggel kilencre bölcsibe viszem. soha ennél szarabb semmi nem volt nekem még. iszonyatosan imádom, és nekem senki más nem kell csak ő. már értem, hogy a német kapus, egy bizonyos enke hogyan tudott a vonat elé ugrani, amikor meghalt a gyermeke. ez iszonyatos, és elmagyarázhatatlan érzés. két napig bírtam józanul, most elmegyek és szarrá iszom magam. délelőtt kialszom magam, és aztán újra vele lehetek.

Szerző: ganycze  2011.10.05. 20:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://afaszomkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr403281057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása