hosszú, de tényleg nagyon hosszú idő után újra könyvet vásároltam magamnak. és orgazmus bazdmeg, elönt az ejakuláció izomrángató öröme, kinéztem a több száz retek könyv közül azt a hármat, ami ér is valamit. mivel sosincs pénzem, ezért általában nem kéne könyvet vennem. ezért is nem vettem, míg házas voltam, sajnáltam rá a pénzt. de most magamtól veszem el. ez a három könyv mindössze hatszáz forintba került, de ez a pénz pont arra volt, hogy friss kenyeret vegyek, meg egy kis akciós párizsit. de a lófaszt, a ferenc körút és az üllői út kereszteződésénél van egy bódé, ajánlom mindenkinek, egészen aranyos darabokhoz lehet jutni, darabja kétszáz forintért. gyűlölöm az új borítású, frankó borítójú új kiadású könyveket, szóval nekem az antikváriumnál gyönyörűbb disznóólat ki sem találhattak volna. mindegyik könyv megsárgult már, szerencsére a másik ellenségem, a védőborító is leszakadt legtöbbjéről, mint a meztelen fürdőzők a homokban, úgy terülnek el a forgalmas út zajában, és amikor odalépek hozzájuk, akkor tudom, hogy megtalálom azt, amelyik nekem kell.

Zbigniew Sajfan egy lengyel zsidó író, aki ráadásul még komcsi múlttal is bír. ez bőven elég lenne idehaza, hogy mondjuk juhász ferenc (nem a katona, a költő) sorsára jusson, de a vicc, hogy safjan még mindig él, mindjárt 90, nekem meg ez a könyve, a Senki földje lesz tőle az első, amit elolvasok.

másodjára tőzsér árpád, léggyökerek című kötetét választottam ki. a lengyel zsidó könyvével szemben ennek elég szar a címe, de ismerem tőzsért, bízom benne, hogy nem basz át.

végül a szép versek sorozat 1973-as darabját választottam ki, címlapon az akkor még sikeres juhász ferenccel, a "na, kinyalod a pinámat?" tekintetű szécsi margittal, valamint az "igen, én kinyalom a pináját" szájú nagy lászlóval. az egyik legviccesebb ezeknek az egykor volt költőknek a portréit nézegetni a borítón, és a belső lapokon. olyan gyönyörűen komolyan vették magukat, és most ugyanolyan senkik, mint te, vagy én. magyar költő mind, arany, ady, vagy néhány még régebbi kocsmatöltelék útját járták, csoórik, orbánok, pilinszkyk, alkoholisták, köcsögök és katolikus buzik.

én meg inkább eszek száraz kenyeret vajjal, meg valami undorító kolbásszal, csak hogy elolvassam, mit gondoltak 73-ban.

sós ízű spermacsepp minden oldal.

Szerző: ganycze  2011.10.03. 10:04 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://afaszomkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr783273793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása