azzal nyilván nem mondok senkinek újat, hogy rossz egyedül. a helyzetem talán annyiban más, mint az átlagé, hogy nekem volt családom, a feleségem otthon várt, a gyerekem az arcomat csapkodva ébresztett. aztán ez most nincs.

nap közben, amikor dolgozom, ez eszembe se jut. de aztán felhívom a gyermekem anyukáját, és hallom a telefonban a kislányom hangját, és bazdmeg, akkor rádöbbenek, hogy jaj de szar. de geci egy érzés, amikor nem lehetsz együtt a családoddal. keresni nincs kedvem új lányt, úgy érzem, nincs olyan ember a földön, aki nekem társ lehetne. de őszintén szólva, kedvem sincs senkihez. elszoktam attól, hogy mással dugjak, hogy unatkozzak emberek mellett. a családom, az ex-feleségem, a gyerekem mellett soha nem unatkoztam, sőt, iszonyatosan le voltam terhelve. de az nekem úgy volt jó, én úgy voltam teljes. aztán most nem vagyok az.

Szerző: ganycze  2011.09.27. 19:44 Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://afaszomkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr793260931

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szeretteimet elüldözöm magam mellől, bunkó vagyok velük 2011.09.27. 23:02:44

20 éves lány vagyok, aki nem találja a helyét. Először kamaszkori problémára gondoltam, de évekkel később sem múlt el, és úgy érzem, most a legerősebb. A szeretteimet elüldözöm magam mellől, bunkó vagyok velük, holott nem érdemlik meg.Ok nélkül nagyon ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása