elkezdtem összepakolni a dolgaimat, pénteken költözöm. vettem 99 forintért egy sárkány sört. a logikai kapocs elég ingatag: korábban emlékeztem, hogy remekül berúgtam egy arany hordó nevezetű sörtől, és amikor megláttam, hogy egy százasba kerül ez a hasonlóan made in hungary minőségű sárkány sör, akkor betettem a kenyér, a tej és a parizer mellé. most ezt iszom, és ennek az oldalán láttam ezt "a régmúlt ködébe vesző időkből származik a sárkány sör ősi és a mai napig bűvös erejű titkos receptje" dumát, amit mától a mottómnak választok. remélem, hogy egyszer fontos ember leszek, és megkérdezi valaki tőlem, hogy mi az élet a számomra, mi a lényeg, mi a sava-borsa... egyszer szeretném ezt elmondani.

amúgy elég szar, hetedik éve költözök minden évben. mindig a könyveimmel kezdem a pakolást, szerencsére egyre több van belőlük.

elmondtam a kislányomnak, hogy elköltözök, mert így alakult, de még leszarja. remélem így is marad.

Szerző: ganycze  2011.09.19. 10:32 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://afaszomkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr943237899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása