próbáltam elhessegetni a gondolatot, de mindenféleképpen az önkielégítésről kell írnom. a faszom tudja miért, de rögtön az ugrott be, hogy középiskolás koromban egy hónapig számoltam, hogy hányszor verem ki. emiatt persze akkor is rájártam a lomposra, amikor nem is igazán lett volna kedvem, csak hogy a szám még nagyobb legyen. nem emlékszem a pontos adatra, de valahogy negyven és ötven között lehetett. sokat recskáztam, amellett, hogy akit lehetett, azt meg is dugtam.
elképesztő helyzetekben, elképesztő időpontokban tudtam kirázni, kiverni, kigyúrni, rá, be, szét, alantvágni a farkamat.
koleszos voltam, egyszer festették a szobánkat, így bekerültem egy másik szobába, ahol az volt a szokás, hogy a srácok közösen verték ki. nem mutogatták, vagy valami, semmi buzulás nem volt, csak éppen, ha a faszverés ideje volt, akkor annak az ideje volt. egy ilyenben sem vettem részt, utólag már örülök neki.
amúgy későn kezdtem el recskázni, de korán kezdtem dugni. alsós voltam, amikor elkezdtek a srácok beszélni róla, hogy húzogatni kell a faszt és akkor jó. az első alkalomra emlékszem, majdnem rám nyitottak otthon. azt hittem, hogy ennél a kúrás sem jobb.
pár nappal múltam tizenhárom.
azt sem tudtam mi a fasz van, csak megdugtam egy nőt. olyannyira felkészületlen voltam, hogy azt követően két hétig depressziós voltam.
ilyen egy fasz gyerek voltam én.

Szerző: ganycze  2011.08.25. 23:43 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://afaszomkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr493180844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása