hát én próbáltam megbeszélni az asszonnyal, hogy egy lap leközli két versem. négyszer-ötször szóba hoztam, de azonnal témát váltott. szerintem is ennyit érnek, a faszom kivan.

nincs kivel megbeszélnem, ezért megbeszéltem a faszommal fürdés közben az egészet. hogy jó-e ez nekem - mármint a publikálás -, hogy hol tartok, hogy mit hittem tíz évvel ezelőtt, hol fogok tartani. mi a magyar irodalom, hol van nekem abban a helyem.

fürödtem, a faszomhoz beszéltem, és akkor sem változott volna meg a világ, ha mindez meg sem történik.

Szerző: ganycze  2011.07.12. 22:04 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://afaszomkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr593061802

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása