ma reggel összegeztem, számoltam, fejben, papíron, mindenhol, így kiderült, hogy nem lesz pénzem fenyőfára. még egészen apróra sem. így az az ábránd is elszállt, hogy majd holnap reggel együtt díszítjük fel a kislányommal. hát, ez így alakult.
ezzel az is eldőlt, hogy ha erőszakoskodnék, és keresnék valami bulit, akkor sem tudnék elmenni szilveszterezni. egyébként nem hívott senki sehová. ez valljuk meg, elég ciki. megelőzve a teljes lebőgést, és a szembesülést életem jelenlegi helyzetével szemben inkább úgy döntöttem, hogy a szilveszterkor inkább vigyázok a lányomra. így legalább vele lehetek, és ha netán valakinek eszébe jutok, akkor mondhatom, hogy bocs, de. egyébként sincs kedvem ünnepelni. vissza lehet olvasni, hogy milyen volt 2011 a számomra. ja, még a legjobb hírt nem mondtam el. kevesebb az esély rá, hogy kirúgnak, de februártól új vezető lesz, én meg visszabukok egy felet, és az ő helyettese leszek. jellemző, hogy az új főnökömet én tanítom be. erre megy majd rá két hónap. de legalább a fizum nem változik, és kapok még két embert. vagyis, őket már nem én kapom, hanem az új boss.
szóval ilyen volt ez a 2011. szerintem jövőre szarabb lesz, de már azért, mert a történelem mindegyikünk életére kihat majd. szerintem háború lesz, de legyek őrült, és ne legyen igazam. kinek van kedve meghalni? ki akar elszakadni a családjától? ki akar más embereket ölni? ki akar fagyban, az ég alatt aludni? ki akarja feláldozni az életét ezért a kurva országért? ki akar sorozásra menni? és bazdmeg jövőre ez is vár: összeírják a hadköteles katonákat. gyönyörű, világ, gyönyörű úton haladsz.
mindenesetre bazdmeg remélem, hogy mindenkinek boldog karácsonya és szilvesztere lesz. szeressétek egymást, szilveszterkor meg ne keverjétek a piát, egyetek sokat, és vizet is igyatok. az sem baj, ha lefekvés előtt bevesztek egy fájdalomcsillapítót. meg ha behűtötök egy kis kólát másnapra. a lényeg, hogy jó sok cukrot vigyetek a szervezetetekbe január elsejének délelőttjén.
kicsit előreszaladtam, gondolom érzem még magamat rosszul, így írok majd még ide idén is. ha nem - de -, akkor meg találkozunk 2012-ben.
ölellek benneteket.
 

Szerző: ganycze  2011.12.23. 09:59 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://afaszomkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr143490245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása