el vagyok anyátlanodva. szőrös a lábam. csupasz a farkam.
90 kg.
pehelykönnyű vagyok.
lófasz sincs bennem.
legalább az lenne.
tudnám, hogy vagyok.
az sincs. lófasz sincsen.
pali bazdmeg, így alakult.
magzatpóz. el vagyok anyátlanodva.
nincs helyem. nekem már senki mellett.
pali bazdmeg, így alakult.
jól van bazdmeg, hagyjál már.
ha így alakult, akkor így alakult.
majd többet iszunk eztán barátom.

Szerző: ganycze  2012.02.02. 22:51 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://afaszomkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr634054949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása