no igen, valóban nagy szarban voltam. olyannyira, hogy elmúltam, felszívódtam volna. de most, öregem, na most jön az igazi.
dobpergés...
kifizettem a számláimat, pár nap múlva a lakbéremet is, és számításaim szerint - üres hűtő, és spejz/spájz/kamra mellett - marad jó esetben 2-3 ezer forintom erre a hónapra.
ez annyira szexi, hogy nincs is már kedvem megdögleni. minek, ha elvégzi más helyettem a piszkos munkát?
szóval, csak nálam, csak a afaszomkivan.blog.hu-n indul hamarosan a túlélési napló.
a tartalomból előzetesen:
- hogyan ne hányjam el magam, ha már egy hete vajas kenyeret eszem, és egy újabbat kell elkészítenem?
- mit eszek, ha már a vajam is elfogyott?
- hogyan bírom ki az elkövetkezendő heteket sör nélkül?
- mit kezdek a gyomorkorgással megbeszélésen?
- vajon elfogyasztom-e a saját farpofámat?
- vajon az idős, és éppen ezért könnyen megszerezhető, vagy a fiatal, ám gyorsabb szomszéd hölgyet fogyasztom el?
- mit adok enni a gyerekemnek?
- honnan szerzek pénzt pelenkára?
- hogyan ne törjek össze a kölyköm előtt?
- melyik vagyontárgyamat adom el előbb: a mikrofonomat, amit azért tartogattam még, hogy beteljesítsem az álmomat, és még egyszer hörögjek egy hardcore-bandában, vagy a vesémet?
- fogok öreg nőket kúrni pénzért?
- "drága istenem, ateista gyermeked az éhhalál küszöbén visszatér hozzád?"

ne hagyjon ki: megdöglök, vagy sem?
itt, és most, pár napon belül, a afaszomkivan.blog.hu-n.
jó szórakozást.

Szerző: ganycze  2012.01.19. 22:20 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://afaszomkivan.blog.hu/api/trackback/id/tr333591732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása